• تلفن05134527279
  • ایمیلsaryka.ir@gmail.com
  • آدرسسرخس ، بلوار معلم ، مقابل معلم 6
  • ساعتهای آزادساعت کاری 8 تا 22
  • تلفن05134527279
  • ایمیلsaryka.ir@gmail.com
  • آدرسسرخس ، بلوار معلم ، مقابل معلم 6
  • ساعتهای آزادساعت کاری 8 تا 22

سانترال (مرکز تلفن)

پس از مشاوره و خرید دستگاه سانترال پاناسونیک مسئله ای که اهمیت پیدا می کند نصب و راه اندازی آن است. پس از شناخت کامل تجهیزات مورد نیاز و تهیه آنها نصب صحیح، اصولی و استاندارد لازم و ضروری است.

صحیح طی شدن روند نصب بر پایه اصول و استاندارد های مشخص که توسط کارشناس پاناسونیک لازم الاجرا است از مهم ترین گزینه های نصب سانترال پاناسونیک است.

ابعاد سیستم های مخابراتی تولید شده پاناسونیک استاندارد است که دور از انتظار نیست. جای گیری در محیط های کوچک با امکان پذیرش چندین کارت در خود از ویژگی های منحصر به فرد این قطعات به حساب می آید.

آماده سازی محیط نصب

توصیه می شود که قبل از اقدام برای نصب محیط مورد نظر را تمیز نمایید تا امکان وجود گرد و خاک به حداقل خود برسد تا در هنگام نصب کارت ارتقاء در سانترال، این تجهیزات دچار مشکل نشوند

(البته این مورد بیان شده در مرور زمان در صورت شدید بودن، امکان ایجاد اشکال در سیستم را دارد و در حالت عادی مشکلی را به وجود نخواهد آورد).

پس از تمیز کردن محیط کابل کشی، سیم کشی، داکت کشی از دیگر مواردی است که باید انجام شود در شرکت هایی که محل میز ها و تلفن سانترال مشخص است کار کمی آسان تر است اما در محل های خالی کار کمی دشوار است زیرا باید ابتدا برای  رسیدن به مرحله نصب سانترال سیم کشی ها و کابل کشی را به صورت دقیق و با پیش فرض امکان جابه جایی انجام داد و بسته به مدل سانترال از سری کم ظرفیت یا همان سانترال ۳ به ۸ تا مدل های پیشرفته سری NS سانترال یا دیگر موارد متفاوت است.

نصب پست مخابراتی

به دلیل خاصیت خارق العاده ای که سانترال در پشتیبانی از خطوط شهری فراوان دارد نصب پست مخابراتی یکی از واجبات است که باید انجام شود در صورت مجهز بودن این مورد یک قدمی جلو رفته ایم زیرا شناسایی خطوط، مدیریت و نصب هر خط کروز امری حساس و تخصصی است که باید با صبر و حوصله انجام گیرد که خود زمانیمختص به خود را نیاز دارد.

نصب سخت افزاری سانترال

پس از آماده سازی کامل محیط و مجموعه جهت نصب سانترال پاناسونیک، متناسب با نوع و مدل سیستم عملیات راه اندازی آغاز می شود. نصب کارت خط شهری، نصب کارت داخلی تلفن سانترال، نصب کارت کالرآیدی، نصب دستگاه ضبط مکالمات، نصب کارت دیزا و دیگر کارت ها خود دقتی نیازمند است که حتما باید با دانش تخصصی همراه باشد. در مدل های کوچک و کم ظرفیت به دلیل مشخص بودن محل اتصال هر کارت می توان گفت که با آموزش از راه دور امکان نصب به تنهایی توسط خریدار وجود دارد اما در مدل های پیشرفته تر این امکان از بین خواهد رفت. در صورتی که مجموعه دارای خط ویژه ۴ یا ۵ رقمی مرسوم به PRI باشد باید با اعلام آن به واحد فروش با تهیه کارت و تجهیزات مخصوص خط شهری دیجیتال، مراحل نصب سخت افزاری را مهیا نمود.

نصب نرم افزاری سانترال

پس از اتصال کامل کارت های خریداری شده برنامه ریزی، همگام سازی، معرفی هر کارت در دستگاه مرحله ای تقریبا نهایی است که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مرحله تمام نیاز های خواسته شده اجرایی و عملی می شود. راهنمای گویا مرحله ای، نحوه تنظیم داخلی ها، گروه بندی داخلی سانترال، بستن صفر و دو صفر بند سانترال، تنظیم تایمر در محدود سازی زمان مکالمه تلفن سانترال، اتصال دستگاه فکس و تنظیم یک داخلی برای فکس، راه اندازی سیستم دکت و بسیاری از موارد دیگر در این مرحله انجام می گیرد. در واقع در این مرحله تمامی تجهیزات خریداری شده قابلیت های خود را به عرصه ظهور خواهند گذاشت.

برنامه ریزی کد سانترال

آشنایی به تمامی کدهای سانترال توسط کارشناسان پاناسونیک باعث می شود تا برنامه ریزی به گونه ای انجام شود که برنامه های خواسته شده ومورد نیاز سازمان بدون هیچ گونه تداخلی در کنار یکدیگر به خدمت رسانی آماده باشند.شناخت کد های پیش نیاز برای فعال سازی یک قابلیت و یا حذف کد سانترال توسط تلفن مادر و یا نرم افزار از حداقل دانشی است که هر کارشناس دارد.کارشناس پاناسونیک موظف است با شناخت کامل نیاز مجموعه برای تنظیمات و ارائه پیشنهاداتی در این زمینه بهترین شرایط را برای برقراری تماس و ارائه مکالمه ای با بهترین کیفیت مهیا نماید.

تست و تحویل نهایی

پس از انجام تمامی موارد ذکر شده عملیات نصب سانترال پاناسونیک به پایان رسیده و کارشناس پس از پایان کار خود موظف است آموزش اولیه سانترال و نحوه کار با تلفن سانترال و آموزش برنامه ریزی سانترال در حد نیاز و اولیه در هنگام شرایط ضروری ارائه کند تا فرد بتواند در صورت بروز مشکل در تمامی ساعات روز بدون مشکل، ایراد را بر طرف نماید.تحویل کار نیز شامل تست تمامی کارها و اقدامات صورت گرفته است و تهیه گزارشی مبنی بر سالم بودن خطوط شهری، شروع و اقدام برای برقراری تماس، آزاد شدن خطوط شهری، فعال بودن سیستم پیغام گیر (در صورت راه اندازی) فعال بودن سیستم نمایشگر شماره در تلفن های دارای صفحه نمایشگر سالم بودن تمامی تلفن و تجهیزات نصب شده است.

در این مجموعه کلیه خدمات فروش ، نصب ، راه اندازی و برنامه ریزی سانترال (مرکز تلفن) انجام می شود در صورت تمایل تماس بگیرد